Реєстр задач та проблем. Пишіть в чат або на пошту: kulibina5.kyiv@gmail.com
Відновлено фасад першого поверха від вандального зафарбування (і подано заяву в поліцію).
Очікується:
експертний тех.огляд ліфтів для продовження терміну їх експлуатації
отримання оцінки капітального ремонту системи ХВП, збір підписів для участі в програмі співфінансування на 2026 рік
Управитель завершив підписання договору з власником нежитлового приміщення АТ "Ощадбанк", вони тепер справно щомісяця платять.
Добилися від ДТЕК відновлення електроживлення другого вводу у другій щитовій (знаходиться у під'їзді №7 і живить квартири 199-305). Проблема існувала мінімум з грудня 2021 року і кабель був пошкоджений мінімум у чотирьох місцях!
Проведені роботи з теплоізоляції ("утеплення") труб гарячого водопостачання (ГВП) у підвалі, щоб зменшити тепловтрати і тим підвищити температуру води у квартирах.
Достукались до Київтеплоенерго і вони відновили нормальну циркуляцію ГВП (у бойлерній, що на балансі КТЕ, була забита труба "обратка").
Встановлено новий адресний показчик на торець будинку.
Оновлено нумерацію підʼїздів (встановлено показчики над вхідними дверима) за рахунок співпраці з інтернет-провайдером Білінк.
Встановлено у підвалі на обох входах ГВП приладдя для контрольного заміру температури (манометр, кран, ванночка для термометра) згідно припису від Київтеплоенерго - щоб мати змогу аргументовано претензії по недогріву води висувати. Див.фото нижче.
Заміна індукційних електролічильників на нові з демонтажем трансформаторів в щитовій #2: 2 шт.
Укладено договір з Диспетчерською 1557, тепер усі заявки приймають саме вони (і передають на виконання ТОВ "Побут-Добробуд")
Відновлено систему обʼєднаного диспетчерського звʼязку ОДС (кнопка виклику всередині ліфту та на 1му поверсі). Система була несправна більше 5 років.
Косметичний ремонт вхідних груп усіх 8ми підʼїздів.
Відновлення герметичності швів фасаду (висотні роботи)
Проведено модернізацію першої електрощитової згідно вимог ДТЕК.
Добилися звільнення підсобного приміщення першого поверху 6-го підʼїзду від особистих речей мешканців. Це приміщення має окремий вхід з двору і може бути використане як "пункт незламності" для генератора та підзарядки гаджетів.
Пофарбовано лавки у дворі. Встановлені металеві урни для сміття.
Вартісний ремонт ліфта у 6-му підʼїзді. Деталі тут.
Клаптиковий ремонт системи холодної водоподачі (вимагає капітального ремонту, але на це бракує коштів) - див фото нижче.
Пофарбовано грати напівпідвальних приямків з боку Ощадбанку та вул.Стрийська
Винесли сміття з підвалу та технічного поверху.
Закрили решітками три напівпідвальні ніші зовнішньої сторони будинку, де сплять безхатченки (від під'їзду №6 до Ощадбанку).
Встановили автоматичні клапани системи централізованого опалення на технічному поверсі.
Демонтовано обірваний непотрібний кабель, що йшов з нашого підвалу над парковкою в сторону. вул.Стрийська буд.3
Завезено ґрунт на дитячий майданчик, який був використаний на оборонні укріплення в лютому 2022.
Замінено підлогу у ліфтах на металеві пластини.
Пофарбовані вхідні металеві двері під'їздів.
Зафарбовано графіті на стінах першого поверха.
Пофарбовано трубу газоподачі по зовнішньому контуру будинку.
Червень 2022: Оглянули щитки електроживлення на кожному поверсі, провели терміновий ремонт. Замінили головний рубильник кв.1-198 в електрощитовій четвертого під'їзду.
Регулярний ремонт та обслуговування 8 ліфтів за підсумками аудиту їх стану.
Встановлення LED освітлення на вході у під'їзди та всередині парадних.
Автоматизація освітлення підʼїздів за рахунок встановлення сутінкового реле.
Відновили живлення модемів, що передають у Київтеплоенерго показники лічильників опалення.
В постійному діалозі з Київтеплоенерго вдалося підняти температуру гарячої води.
Зроблені 19.01.2022 заміри показали таку картину: Гаряча вода нагрівається в бойлерній до 52.5 ======= тепловтрати====> 46 на вході будинку -------- проходить по трубам всього дому і стає на виході 35 =========> повертається в бойлерну вже охолодженою до 34 градусів Цельсія.
26.01.2022 проведений спільний з КТЕ огляд, складений акт. За вихідні КТЕ провело чистку теплообмінника у бойлерній і це підвищило температуру на декілька градусів, довівши показники до норми у 50 градусів.
Прийняли дитячий майданчик собі на баланс. Це необхідна умова співпраці з депутатом (але через війну виділення 300 000 грн заморожене.
Добилися, що ДТЕК відновив якість контактів електроживлення для кв.1-198. Роботи проведені 09.02.2022
Змусили ККОЖФ Святошинського району повернути частину з невикористаних грошей фонду поточного ремонту. Деталі
За рахунок вчасно поданих заявок та скарг до Київтеплоенерго гаряча вода майже ніколи не зникає. При старій керуючій компанії гарячої води могло не бути півроку (початок "гідровипробувань" Київтеплоенерго навесні продовжувався "аварійними поривами" влітку і закінчувалося це знущання лиш восени ближче до опалювального сезону, коли Київтеплоенерго економічно доцільніше постачати ГВП).
Встановили дошки оголошень всередині кожного з підʼїздів.
Склали і розвісили графік прибирання під'їздів (для можливості контролю мешканцями).
В рази кращий час реакції на аварійні заявки, порівняно з ККОЖФ Святошинського району. Електрик та сантехнік гарантовано приходять по виклику, зазвичай не пізніше 30 хв від моменту термінової заявки.
Надано річний звіт щодо витрат Фонду Поточного Ремонту за 2022 рік. В цей фонд йде 0.98 грн з кожного квадратного метра площі квартир. Баланс фонду станом на 01.01.2023 відʼємний і складає "-26 434,25 грн".
Загальна площа будинку, на яку має нараховуватися послуга з утримання = 18 914,3 м2
Баланс фонду на початок співпраці з ТОВ "Побут-Добробуд" (01.01.2022) становив 0 грн
Звіт по надходженням та витратам, а також сканкопія договору - на цій сторінці
Компанія-Управитель (ТОВ "Побут-Добробуд") веде претензійно-позовну роботу щодо боргів співвласників, що накопичились з 01.01.2022, це в її прямих інтересах.
Розглянути платформу ДАХ-Онлайн (на безкоштовному тарифі) для спілкування з мешканцями.
Судові позови до великих боржників та боржників з неприватизованих квартир (позов на встановлення власника, позов на відшкодування заборгованості по приміщенню).
Замінити труби і крани холодного водопостачання (ХВП) у підвалі по мірі накопичення коштів у фонді поточного ремонту. Або шляхом співфінансування капітального ремонту.
Покращення маркування кабелів живлення у електрощитових (наприклад, на систему освітлення). У більшості випадків це білий одножильний кабель і це ускладнює пошук несправностей.
Перефазування ліфтів 1-5 підʼїздів (недолік виявлено у грудні 2022). Потребує одночасного залучення ліфтових майстрів та інженерів ДТЕК.
Встановити у підвалі датчики протікання та підключити їх до системи диспетчеризації будинку.
Встановити датчики напруги у обох електрощитових та підключити їх до системи диспетчеризації будинку.
Менш приорітетні та/або більш довгострокові задачі для Управителя та Активістів будинку:
Провести кампанію за модернізацію батарей опалення (встановлення байпасу, регулятора). Це дозволить підвищити комфорт у квартирах в теплі дні, а також призведе до меншого споживання опалення і зменшення рахунків у платіжках Київтеплоенерго.
Шукати інформацію про створення ОСББ при збереженні ролі Управителя (ОСББ існує як юр.особа, маємо статут і правління, але все обслуговування будинку, включно з платіжками, продовжує виконувати Управитель "Побут-Добробуд"). Ми в 2022 (якби встигли до війни створити ОСББ) могли 3.5 млн грн з бюджету отримати на капітальний ремонт!
Розібратися з процедурою співфінансування (після створення ОСББ), подати заявку на капітальний ремонт ХВП та заміну ліфтів.
В кінці року (наприклад, в листопаді) відмовитися від послуг домофонних компаній. Платіж за ТО обладнання включити в договір Управління і платити Побут-Добробуд. Переваги:
- здешевлення послуги
- підвищення якості послуги, адже електрик поряд
Зробити схему прибудинкової території для планування покращеного дитячого майданчика, зони сміттєвих баків та місця встановлення паркану. Для цього треба отримати від монополістів карту 1:500 підземних комунікацій (холодна, гаряча вода, опалення, водовідведення)
Звернутися до ДТЕК щодо можливості планової безкоштовної заміни лічильників на двозонні лічильники день-ніч (з 23:00 по 07:00 діє вдвічі менший тариф) та автоматичною системою зняття показників (АСКОЕ). Хоч шансів і відверто мало, в першу чергу заміну проводять у будинках де лічильники всередині квартир встановлені.
https://www.dtek-kem.com.ua/ua/comprehensive-service
Нанести на бокову стіну вхідної групи пʼятого підʼїзду велику цифру "5". Її гарно видно з вул. Стрийська, що додатково покращить орієнтування гостей (номер будинка = номер цього підʼїзду).
Додати 2 світильники на стіну 2го поверху: з кута на перехрестя Декарта-Стрийська, з ел.щитової №2 на зелену зону.
Шукати ліцензовану компанію, що проведе огляд теплопунктів та надасть рекомендації їх модернізації.
Модернізація теплопунктів (ІТП) https://aw-therm.com.ua/individualnij-teplovij-punkt-shemi-ta-rishennya/
Огородити вхід у двір
Будь-хто може потрапити у двір, а при бажанні - і у під'їзд будинку. У дворі паркуються усі без обмежень.
Необхідно встановити паркан і ворота на в'їзді у двір. Більше інформації на сторінці Паркан і шлагбаум
Розмістити консьержа на в'їзді у двір за спільний кошт
Ця людина бачитиме що відбувається на в'їзді/виїзді з двору і зможе відкривати шлагбаум/ворота для аварійних служб та гостей будинку.
Можливо, буде розташований у під'їзді №5 (або у спеціальній будці біля самих воріт).
Розташування смітників
Нашими сміттєвими баками користується половина мікрорайону: з сусідніх будинків, з проїзджаючих автівок, при проведенні ярмарку.
Є два шляхи покращення ситуації:
1. Закрити доступ у двір і надати ключі службі вивезення сміття
АБО
2. Перенести смітники через дорогу, встановивши їх вздовж паркану офісного приміщення.
Встановити відеокамери у дворі, щоб відео було доступно на цьому сайті
Ігрова зона
Зона парковок
Дитяча зона у дворі: покращити оснащення та безпеку
Триває збір побажань мешканців, окрема сторінка тут.
Прибрати бетонні конструкції з двору
Використання їх для вибивання килимів аморально - адже вони знаходяться в самому центрі двору, пилюка летить у вікна, та і звук дуже гучний.
Сподіваємось, їх приберуть в рамках покращення дитячого майданчику.
Енергоаудит будинку та його централізоване утеплення
Клаптикове утеплення менш ефективне, ніж цілісне. А ще краще - після проведення енергоаудиту.
Можливо, шляхом участі у програмі "Енергодім" після створення ОСББ.
Встановити двозонні лічильники, в ідеалі з АСКОЕ
Двозонний лічильник дозволяє економити на електроенергії (спожите вночі рахується з 50% знижкою).
Придбати двозонний лічильник самостійно:
Або дочекатися інвест.програми по всьому будинку
https://www.dtek-kem.com.ua/ua/metering-devices
Створити ОСББ (і перестати втрачати 5% на податки)
Об'єднання Співвласників Багатоповерхового Будинку зазвичай може досягти більших результатів, ніж просто з найнятим управителем.
Станом на грудень 2021 ніяка підготовча робота не ведеться, немає бажаючих увійти у склад правління.
Більше деталей на окремих сторінках: ОСББ та фінансова допомога від влади.
Створення ОСББ також дозволить оформити та отримати у користування земельну ділянку навколо будинку.
Сплата за опалення пропорційно спожитому теплу
При згоді більшості власників (і лише при створеному ОСББ) стане можливим проект встановлення датчиків та регуляторів на кожну батарею. Тоді кожен буде сплачувати пропорційно спожитому теплу.
Детальніше - на окремій сторінці.
Перебої з тиском холодної води на верхніх поверхах
Проблема на боці Київводоканал: обсягу води в мережі недостатньо для одночасного споживання усіма будинками мікрорайону після відновлення живлення.
Київводоканал подає холодну воду під тиском у декілька атмосфер (цього достатньо для нижніх поверхів). У бойлерній Київтеплоенерго встановлені три насоси підкачки, які збільшують тиск для подачі на верхні поверхи. Після довгого відключення і повернення електрики, коли всі будинки одночасно починають качати воду - самої води недостатньо в мережі і мешканці верхніх поверхів отримують її із затримкою.
В будинку 2 теплопункти (в одному встановлений гідроелеватор, в іншому його немає) і відсутнє автоматичне погоднє регулювання температури. Мешканці в теплі дні змушені відкривати вікна, а потім сплачувати за марно спожите тепло.
Реєстраційний номер: Ел.З/28/544/40- Вих
Реєстраційна дата: 27.01.2022:14:01:00.
Доброго дня! На Ваше звернення повідомляємо, що вузол приєднання та внутрішньобудинкова система утримується на балансі КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Святошинського району м. Києва». Можливість реконструкції системи теплопостачання, яка стосуються внутрішньобудинкової системи та зміни внесені до неї, які не ведуть до збільшення встановленого навантаження, не розглядаються, оскільки такі зміни не потребують погодження КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО», а узгоджуються з балансоутримувачем або власником будівлі. У разі збільшення встановленого навантаження балансоутримувачу або власнику будівлі необхідно звернутись до Центру приєднань КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» з повним пакетом документів для отримання технічних умов в установленому порядку (пл. І. Франка, буд. 5, каб. 106, години прийому: пн.-вт.: з 09.00 до 16.00 (обідня перерва: з 12.00 до 13.00), пт.: з 09.00 до 12.00). Бланки та перелік необхідних документів викладено у відкритому доступі на сайті Підприємства за посиланням: https://kte.kmda.gov.ua/ в розділі «Отримання договору на приєднання та технічних рішень».
Порадившись, активісти з Управителем вирішили що передача теплопунктів на баланс Київтеплоенерго зараз не є доцільною (ми витрат не несемо, а майбутню модернізацію це б ускладнило). Ось лист-пропозиція від РДА: