Оновлення від 30.11.2021: рішення успішно прийняте, протокол зборів прийнятий на зберігання у ЖКІ (відсканована версія доступна на сайті).
Починаючи з 01.01.2022 будинок обслуговує ТОВ "Побут-Добробуд".
Заявки приймаються по телефонах (050) 053-37-33 та (096) 053-37-33 (а також у вайбер, телеграм).
Контактний імейл: pobutdobrobud@gmail.com
Прийом в офісі (просп.Перемоги 71А) по попередньому запису.
Двірник Геннадій залишається працювати у нашому дворі, змінивши роботодавця.
(відсканована версія доступна на їх сайті)
14.02.2022 - Стара керуюча компанія переказала ТОВ "Побут-Добробуд" залишок невикористанних коштів поточного ремонту у розмірі 56 420 грн. Квитанцію можна знайти на сайті pb.ua/check за кодом 22E17EF7828AF9
18.02.2022 отримано відповідь ККОЖФ №107/56-345 на запит 107/56-6(з) від 14.02.2022 по фінансовим надходженням та витратам за 2015-2021 роки. Різниця складає 203 232 грн.
Але ККОЖФ не хоче переказувати гроші з власного балансу, натомість обіцяє автоматичне повернення грошей з боргів мешканців (сума боргу складає 300 784 грн станом на 01.02.2022).
23.02.2022 отримано уточнюючу відповідь ККОЖФ №107/56-377 на запит 107/56-7 від 22.02.2022 по фінансовим надходженням та витратам за 2015-2021 роки. Вони ігнорують різницю у 203 232 грн між надходженнями і витратами, і продовжують наполягати що ЦКС має перерахувати 300 784 грн боргів мешканців по мірі їх сплати (станом на 12.04.2022 ЦКС ще жодної копійки не перерахував).
Ініціативна група вважає, що необхідно добитися саме 203 232 грн, а "передача боргів мешканців" є незаконною і малоперспективною - адже ТОВ "Побут-Добробуд" не є правонаступником ККОЖФ Святошинського району!
Заборгованість мешканців будинку перед Керуючою компанією Святошинського району станом на 01.06.2021 складала 177 943,11 грн (фото оголошення біля під'їзду):
Наразі наш будинок (прибудинкова територія, під'їзди, ліфти, підвал та дах) обслуговує керуюча компанія КП «ККОЖФ Святошинського району м. Києва» та її підрозділ ЖЕД-8-9. Якість її послуг посередня, капітальний ремонт ні разу не проводився.
А ще гірше, згідно чинного законодавства кожен будинок повинен собі обрати ОСББ або Управителя. Для тих, хто це не зробив, місцева влада у 2021-2022 проведе непрозорий конкурс на зміну управителя та зміну тарифу на обслуговування (його підвищення!!!).
Створення ОСББ, принаймні в перший рік переходу від "Керуючої компанії..", має певні ризики і складнощі. Тому оптимально буде саме обрати Управителя.
Ініціативна група будинку провела підготовчі роботи і рекомендує компанію "Побут-Добробуд", одним з керівників якої є колишній керівник ЖЕД-9 Олександр Володимирович Ульянов (на фото).
Сайт компанії: https://PobutDobrobud.com.ua/
Повна назва: ТОВ "ЖИТЛОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНА КОМПАНІЯ ПОБУТ-ДОБРОБУД"
Код ЄДРПОУ: 44260460, більш детально: https://opendatabot.ua/c/44260460 або https://clarity-project.info/edr/44260460
Історія компанії: після більш ніж 20 місяців успішного надання ФОП Ульянова О.К. послуг для ОСББ "Наш Будинок" (просп.Перемоги 71А: 16-поверхова новобудова сірого кольору, сайт https://nashbud.pp.ua) було прийняте рішення про реєстрацію повноцінної компанії (01.04.2021р). Таким чином станом на серпень 2021 року колектив має більше двох років досвіду комерційної діяльності.
Голова ОСББ "Наш Будинок", Михаіл, запевняє що дуже задоволений співробітництвом та якістю послуг.
У серпні 2021 року Побут-Добробуд був обраний Управителем ще одних наших сусідів - будинок просп.Перемоги, 75/2.
У вересні 2021 року Побут-Добробуд був обраний Управителем мешканцями будинку вул.Чистяківська, 12.
Група активістів, що займається цим питанням:
Юрій Опанасенко
Олександр Кудельський
Надія Козак
Валентин Козлов
Пишіть у вайбер або kulibina5.kyiv@gmail.com
Відповіді на поширені питання:
Як це вплине на мене?
Тариф за "утримання будинку та прибудинкової території" залишиться на мінімально можливому рівні: 6,00 грн за 1 кв.м. площі (5,11 грн для мешканців 1го поверху, бо не сплачують за обслуговування ліфтів та їх електроенергію). Як мінімум 0,98 грн зі сплаченого тарифу автоматично йтиме у фонд поточного ремонту.
Які саме роботи виконуватиме "Побут-Добробуд" в рамках діючого тарифу?
1. Прибирання прибудинкової території - щоденно.
2. Ручне та механізоване прибирання снігу.
3. Покос трави 4-8 разів за сезон.
4. Прибирання під'їздів:
- щоденно сухе 1 та 2 поверхів (ручний акумуляторний пилосмок);
- двічі на місяць суха і волога усього під'їзду.
5. Технічне обслуговування і поточний ремонт водопроводу та каналізації. Згідно Наказу №150 Деркомунгоспу + Аварійні роботи.
6. Технічне обслуговування і поточний ремонт електрики. Згідно Наказу №150 Деркомунгоспу + Аварійні роботи.
7. Дезінсекція мінімум двічі на рік. Дератизація за потреби з фонду поточного ремонту.
8. Технічне обслуговування і поточний ремонт ліфтів, аварійні роботи.
9. Огляд і прочистка димовентиляційних каналів.
10. Дрібний поточний ремонт конструктивних елементів і даху.
11. Представництво будинку у монопольних організаціях (Київтеплоенерго, Київводоканал, ДТЕК, тощо).
12. Участь у програмах співфінансування капітальних ремонтів та енергозбереження (за сприяння мешканців).
13. Фінансова звітність перед представниками будинку по використанню коштів фонду поточного ремонту.
Я отримую субсидію, її заберуть?
Ні, субсидія це адресна допомога держави. Зміна управителя будинку не впливає на вартість води, газу, електрики чи опалення, адже діють прямі договори.
Хтось зможе в односторонньому порядку збільшувати тарифи та змінити Управителя на власного кишенькового?
Ні, такі важливі питання можуть бути вирішені виключно на загальних зборах і потребуватимуть підтримки більшістю голосів. Ініціативна группа зобов'язується тримати всю важливу інформацію оновленою на цьому сайті і регулятно звітувати про стан справ.
Як це вплине на будинок?
Отримаємо приватну перевірену компанію, яка хоче і може показувати результат і звітувати за нього. А в разі проблем зможемо легко знайти їм заміну.
Працюючи разом з активістами будинку, проведуть всебічну інвентарізацію проблем і можливостей. Ми почнемо брати участь у програмах співфінансування з міського бюджету (наприклад, по схемі "70/30", де на проект з утеплення вартістю 100 000 гривень ми витратимо лиш 30 000 з бюджету будинку).
Що ще?
Частиною нашого будинку є нежитлове приміщення (офіс) АТ "Державний ощадний банк України", що має спільну з будинком систему водоподачі, електрики та опалення (370 кв.м. опалювальної площі офісного приміщення). Вони, нарешті, почнуть сплачувати кошти на утримання будинку та прибудинкової території по тарифу для 1го поверху (адже не користуються ліфтами). КП "ККОЖФ Святошинського району" зараз їх просто "не помічає".
Обрати "управитель" формою управління багатоквартирним будинком №5 по вул.Кулібіна м.Києва та обрати ТОВ "ЖЕК ПОБУТ-ДОБРОБУД" в якості управителя.
Обрати Кудельського Олександра Валентиновича на роль уповноваженої особи співвласників для укладання, внесення змін та розірвання договору з управителем, здійснення контролю за його виконанням та подання протоколу загальних зборів на зберігання до виконавчого комітету міської ради.
Перерахувати залишок невикористаних коштів по поточному ремонту житлового будинку №5 на вулиці Кулібіна м.Київ з рахунку КП “Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Святошинського району м.Києва” на рахунок ТОВ “ЖЕК ПОБУТ-ДОБРОБУД" після укладання договору на управління з останнім.
Облаштувати за кошт міського бюджету дитячий спортивно-ігровий майданчик на прибудинковій території буд.5 по вул.Кулібіна м.Києва (та зобов'язати компанію, з якою буде підписано договір про управління будинком, взяти його собі на баланс та обслуговування).
План дій на грудень-січень 2022:
☑️ Організувати огляд будинку з новообраним Управителем, щоб заздалегідь мати реєстр проблем та спланувати порядок їх вирішення.
☑️ Уповноважена особа (Олександр Кудєльський) віддав Протокол зборів на зберігання у ЖКІ, відсканована версія доступна на сайті. Отримав паперове "Повідомлення про взяття на зберігання" (відправлене нам поштою).
☑️ Уповноважена особа підписує договір з новообраним Управителем.
☑️ Уповноважена особа письмово направляє Керуючій компанії "Повідомлення про зміну управителя", приклавши ксерокопію "Повідомлення про взяття на зберігання".
☑️ Управитель надсилає у Керуючу компанію запит на підготовку передачі документів.
☑️ Управитель, Уповноважена Особа та представники Керуючої компанії підписують Акт передачі технічного стану будинку.
☑️ За тиждень до 01.01.2022 розвісити оголошення-нагадування про зміну Управителя та канали зв'язку з ним.
☑️ Управитель підписує прямі договора з іншими компаніями:
- розподіл енергії: ДТЕК
- поставка енергії: Ясно
- Київводоканал
- Київтеплоенерго
- ліфтовиками
☑️ Управитель підписує договір з власником нежитлового приміщення (Ощадбанк).
☑️ Вирішити, що робити з балансом невикористаних коштів на поточний ремонт:
- опція А: ☑️ зібрати більше 75% голосів за те, щоб ці кошти були перераховані на рахунок нового Управителя (і витрачалися ним під нашим контролем);
- опція Б: стара Керуюча компанія витратить ці кошти на ремонт будинку;
- опція В: гроші зависнуть на балансі, бо наразі законодавчо не врегульований механізм їх передачі.
☑️ Дочекатися відповіді Керуючої компанії щодо балансу фонду поточного ремонту.
Влітку 2021 по телефону було озвучено, що на початок 2021 року було приблизно 480 000 грн. З них 327 000 вже використано (ремонт каналізації, труб та ліфтів). Це зі слів начальник відділу ремонту: Яременко Алла Володимирівна, 454-01-68
☑️ Дочекатися перерахунку невикористаних коштів фонду поточного ремонту від ККОЖФ до Побут-Добробуд згідно звернення вх.107/56/139 від 31.01.2022 (фото нижче).
У майбутньому, при бажанні співвласників, роль Управителя можна забрати на рівень ОСББ. В такому разі "Побут-Добробуд" (та/або інша компанія) виконуватиме виключно роль підрядної організації по тим послугам, про які з нею домовиться ОСББ.