1. Переговорний пристрій на 1му поверсі.
2. Телефони
073 177-39-38
044 290-98-17
044 500-1557
1557
3. Телеграм бот @claim_1557_bot
4. Сайт https://1557.kyiv.ua/
---------------
«КИЇВ-ЛІФТ» 067 577-09-43, 063 871-88-97
----------------
«Побут-Добробуд» (документи, звірки, пропозиції)
050 053-37-33, 096 053-37-33
Непрацюючий електричний ввід виявлений за результатами огляду будинку у грудні 2021.
Бригада ДТЕК 14.02.2022 констатувала, що десь є обрив кабелю і потрібно продовжити пошуки.
У грудні 2022 (під час 5 діб відсутності світла) бригада ДТЕК ще раз переконалася у відсутності подачі живлення, знаходячись у щитовій та спілкуючись з колегами, що були у підстанції ТП 4168.
Звернення Управителя до Начальника ЦОК ДТЕК КЕМ зареєстровано "Вх. 16/2/02/1/5858 від 25.01.2023"
лабораторія 30.05.2023 знайшла обрив біля четвертого під'їзду і "потрібні розкопки"
19.06.2023 зареєстрована заявка 8001367704 з метою уточнити дату "розкопок".
14.07.2023 отримана відповідь від диспетчерської: "Абонент перемкнувся на резерв, напруга по одному вводу подається / пошкоджений раніше КЛ-0,4кВ 4168-Кулібіна,5. КЛ- мережевий. Ремонт заплановано"
18.07.2023 Побут-Добробуд направило лист в ДТЕК з проханням повідомити завчасно про дату робіт.
27.07.2023 ДТЕК надав письмову відповідь на звернення Управителя, пообіцявши у 2023 році "до опалювального сезону" відновити цей ввід.
26.10.2023 Ремонтна бригада провела відновлювальні роботи на місці обриву біля підʼїзду № 4.
листопад-грудень 2023: ДТЕК провів роботи ще у трьох місцях (усі чотири позначені на карті). На Різдво подали напругу, ура!
Попередня обслуговуюча компанія (КП «ККОЖФ Святошинського району м. Києва» та її підрозділ ЖЕД-8-9) підписали трьохсторонній акт передачі технічного стану будинку.
Перша платіжка за послуги ТОВ "Побут-Добробуд" прийде у лютому 2022 окремим бланком. А у рахунку-повідомленні від ЦКС/ГІОЦ, відповідно, зникне рядок оплати на "КП "Керуюча компанія Святошинського р-ну".
Скан-копія договору, контактна інформація та додаткові дані - на цій сторінці.
У рахунку що формує https://cks.com.ua/ з'явилася новий рядок "Плата за абонентське обслуговування ПрАТ 'АК'Київводоканал' 23.45 грн"
А 16.08.2021 з'явилося роз'яснення щодо змін: https://vodokanal.kiev.ua/news/rozyasnennya-shhodo-taryfu-ta-abonplaty/
01.05.2021 р. набрав чинності Закон № 1060 від 03.12.2020, яким вносяться зміни у Закон України «Про житлово-комунальні послуги», у водоканалу виник обов’язок переукласти зі споживачами нові договори. На сайті Київводоканалу 31.05.2021р. був оприлюднений публічний індивідуальний договір про надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення, який вважається укладеним через 30 днів після розміщення, якщо споживачі не виявили бажання обрати іншу модель договору. Наразі законодавством передбачено 5 моделей договірних відносин з Київводоканалом, 4 з яких можуть бути застосовані до мешканців багатоквартирних будинків.
Прийняття Закону 1060 також дозволило Київводоканалу з 01.07.2021 року застосувати новий економічно обгрунтований тариф на водопостачання та водовідведення, який становить 25,38 грн. Зростання складає лише 3,6 грн.
В індивідуальних договорах наявна абонентська плата. Це передбачено частиною 1 ст. 1 Закону України «Про житлово-комунальні послуги».
Посилання на договір: тут. Він містить абзац:
"Плата за абонентське обслуговування по договору/особовому рахунку на місяць (для будинків, у яких встановлений вузол комерційного обліку) становить 23,45 грн з ПДВ (в тому числі з централізованого водопостачання 14,12 грн з ПДВ, з централізованого водовідведення 9,32 грн з ПДВ)".