Увага! У квітні 2024 року на обох входах ГВП у нашому будинку встановлено вимірювальне обладнання (температура, тиск) згідно припису від Київтеплоенерго. Показники бойлерної (і тепловтрати від неї на шляху до нашого будинку) нас вже не цікавлять ☺️ 🎉
(на фото манометри показують нуль бо під час монтажних робіт ГВП була відсутня)
Будинок обслуговується (подача опалення і ГВП) районною котельнею «Веркон» КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» (пр-т. Берестейський, 67).
Загалом ця котельня обслуговує 52 будівель (39 житлових будинків, 1 дитячого садочку та 12 відомств) Святошинського і Подільського районів м. Києва:
вул. Дружківська, 12;
вул. Рене Декарта (Кулібіна), 3, 5, 6, 6а, 11, 11б, 12, 14, 4/2, 4/2а, 9/2;
вул. Горбачова, 6, 14, 16, 18, 4/2;
пр-т. Берестейський (Перемоги), 67, 79, 67/1, 71/2, 73/1, 75/2, 77/1, 77а;
вул. Стрийська, 3, 4, 6, 12/3
вул. Червонозаводська, 4, 5, 7, 5а, 2/13, 7/5;
вул. Чистяківська, 1а, 2, 2а, 4, 7, 11, 12, 15, 17, 18, 19, 11а, 11б, 13а, 15а, 6/10
Джерело: новина Київтеплоенерго від 2019 року.
Для нашого будинку нагрівання гарячої води та підкачка тиску холодної відбувається у бойлерній ("Тепловий пункт Кат.Д "Перемоги 71А"), що знаходиться у підвальному приміщенні у дворі просп.Берестейський 71А. Тел.диспетчера 287-86-26
Подача теплоносія для опалення йде напряму з котельні. Додаткового насосу підкачки для 10-поверхового будинку не потрібно.
Історичні і довідкові дані є на сайті https://teplo.org.ua/buildings/vulitsya-kulibina-5
З кінця 2021 року нарахування за опалення йде по узагальненим показникам двох теплолічильників будинку згідно діючого законодавства.
Звернення громадян до Київтеплоенерго приймаються тут: https://kte.kmda.gov.ua/kontakt/
У січні 2022 проведено обстеження і складений акт про недостатню температуру ГВП у квартирах (менше 50 градусів). Як наслідок, Київтеплоенерго на наступний же день провели очистку теплообмінника і фільтрів у бойлерній - це одразу ж підвищило температуру на градусів 5. Після цього підписали акт, де все нормально і надали відповідь, що "здійснення перерахунку за послугу з постачання теплової енергії наразі неможливе, бо процедура не врегульовано законодавчо" (скріншот відповіді наведено нижче).
Фото бойлерної зроблені 01.02.2022: теплоносій з котельні 70*С проходячи бойлер нагріває воду до 58.4*С. Повернувшись з будинку, вода має температуру 36.2*С.
Документи щодо недогріву 26.01.2022:
Офіційна відповідь КТЕ, після усунення проблеми:
Показники температури ГВП влітку (станом на 19.07.2022): теплоносій з котельні проходячи бойлер нагріває воду до 55.4*С. Повернувшись з будинку, вода має температуру 37.6*С - бо тепловтрати (і теплозабор?) влітку менші.
Березень 2024: КТЕ на скаргу ТОВ "Побут-Добробуд" провело роботи із відновлення циркуляції. ГВП стало рекордно гарячою, мешканці щасливі.
На травень 2024 заплановано встановити ванночки для контрольного вимірювання води на вході в будинку - згідно припису самої КТЕ. Схоже що причину проблеми усунено і матимемо дієвий важіль для контролю якості ГВП.
НКРЕКП: Споживачі мають право на перерахунок плати за неякісно надані комунальні послуги
Добрий день. Підкажіть яка процедура перерахунку вартості ГВП за недогрів? Хто складає акт? Куди і яку писати заяву?
Добрий день!
КП Київтеплоенерго не проводить заміри температури гарячої води в крані гарячої води у разі звернення споживача щодо ненадання, надання не в повному обсязі або неналежної якості послуги.
З 01.11.2021р. постачання гарячої води мешканцям м.Київ здійснюється відповідно до Типового індивідуального договору про надання послуги з постачання гарячої води, що є публічним договором приєднання (крім будинків, які провели збори співвласників багатоквартирного будинку і обрали одну з моделей договірних відносин передбачених ст.14 ЗУ «Про житлово-комунальні послуги»).
Надання послуги з постачання гарячої води регулюється Постановою КМУ від 11 грудня 2019 р. № 1182 «Про затвердження Правил надання послуги з постачання гарячої води та типових договорів про надання послуги з постачання гарячої води».
Надання послуги з постачання теплової енергії регулюється Постановою КМУ від 21 серпня 2019 р. № 830 «Про затвердження Правил надання послуги з постачання теплової енергії і типових договорів про надання послуги з постачання теплової енергії».
На сьогодні чинним законодавством не затверджені нормативні документи, в яких зазначені критерії для проведення перерахунку через незадовільне надання послуги.
Отже, наразі КП «Київтеплоенерго» не має затвердженого механізму для проведення перевірки та перерахунку у разі звернення споживача щодо ненадання, надання не в повному обсязі або неналежної якості послуги.
2)
Відповідно до постанови від 27 грудня 2018 р. № 1145 «Про затвердження Порядку проведення перевірки відповідності якості надання деяких комунальних послуг та послуг з управління багатоквартирним будинком параметрам, передбаченим договором про надання відповідних послуг» п. 26 Під час проведення перевірки відповідності якості надання послуги з постачання гарячої води параметрам, передбаченим договором про надання такої послуги, виконавець комунальної послуги враховує:
1) безперервність надання послуги з постачання гарячої води;
2) дотримання нормативної температури гарячої води у точці її обліку та в точці розбору;
3) відповідність показників якості питної води вимогам державних санітарних норм і правил;
4) відповідність тиску в точці водорозбору встановленим параметрам тиску.
Вимірювання тиску в системах централізованого постачання гарячої води здійснюється з 7 год. 00 хв. до 9 год. 00 хв. або з 19 год. 00 хв. до 22 год. 00 хвилин.
За наявності у споживача індивідуального договору про надання послуги з постачання гарячої води вимірювання тиску здійснюється на межі внутрішньобудинкової системи багатоквартирного будинку та інженерно-технічних систем приміщення споживача. У разі порушення встановлених параметрів тиску відповідальною стороною є виконавець комунальної послуги з постачання гарячої води.
Якщо у Вашій квартирі низька температура гарячої води, і при цьому на сайті та дошці оголошень відсутнє повідомлення про планові роботи від КП «Київтеплоенерго», то не виключено, що роботи проводяться всередині будинку. Тому в першу чергу потрібно звертатися до балансоутримувача (керівника Вашого ЖЕКу, голови ОСББ тощо).
Якщо Ви отримали офіційну відповідь від Вашого балансоутримувача про належний технічний стан внутрішньо-будинкових мереж Ви можете зі скаргою та заявою на перевірку відповідності якості надання комунальних послуг, звернутися до центральної диспетчерської служби з питань житлово-комунального господарства за номером 15-57 (зі стаціонарного телефону), (044) 205-73-37 (з мобільного) або на сайт https://1557.kyiv.ua/login/
У разі неприбуття виконавця комунальної послуги (його представника) в установлений договором про надання відповідних послуг строк для проведення перевірки відповідності якості надання комунальних послуг, чи необґрунтованої відмови від підписання акта-претензії такий акт вважається дійсним, якщо він підписаний споживачем та не менш як двома іншими споживачами відповідної послуги, які проживають у сусідніх будівлях (у приміщеннях - у разі, коли послуга надається у багатоквартирному будинку).
Акт-претензія надсилається виконавцю комунальної послуги рекомендованим листом.
Юридична адреса:
01001, м. Київ, пл. Івана Франка, 5
Фактична адреса:
01001, м. Київ, пл. Івана Франка, 5 (джерело https://kte.kmda.gov.ua/kontakt/)
Також акт-претензію у сканованому вигляді можна надати в ЦКС зручним для споживача способом:
1. через Skype фахівцям «Центру комунального сервісу»
2. у месенджері на Facebook «Центру комунального сервісу».
3. Telegram–канали за посиланням https://cks.com.ua/to_consumers/our-services
На сьогоднішній день майже всі будинки в місті Києві знаходяться на типових договорах без обслуговування внутрішньобудинкових систем. Тому обслуговування, заміна та ремонт внутрішньобудинкових систем належить/відноситься до компетенції керуючої компанії, що обслуговує ваш будинок або управителя голови (ОСББ тощо) . Але в зв’язку з тим що тарифи не змінювались з 2018 року, коштів на повний ремонт або заміну внутрішньобудинкових систем не вистачає. Тому якщо співвласники бажають мати належний технічний стан внутрішньобудинкових мереж, їм необхідно переходити на нові моделі договірних відносин, або самостійно, шляхом загальних зборів співвласників, збирати кошти на модернізацію внутрішньобудинкових систем.
Вчасно сплачуйте за комунальні послуги зручним для вас способом: через особистий кабінет «Центру комунального сервісу», скориставшись мобільним додатком “Комуналка”, індивідуальний QR-код на кожному рахунку-повідомленні чи через мобільні застосунки, каси банківських установ тощо. У разі сплати «карткою киянина» - без комісії.
Звертаємо увагу, що за допомогою онлайн-сервісів можна сплатити як за усі послуги разом, так і за будь-яку окремо.
У разі виникнення додаткових питань, завжди маєте можливість отримати консультації та роз’яснення фахівців КК «Центр комунального сервісу» через дистанційні канали обслуговування Час роботи фахівців: понеділок-четвер – з 8:30 до 17:30, п’ятниця – з 8:30 до 16:15, обідня перерва – з 13:00 до 13:45. Перелік контактів фахівців через дистанційні канали обслуговування за посиланням https://cks.com.ua/to_consumers/our-services
Дякуємо за звернення! Бережіть себе та свої родини!
Відмовитись від гарячого водопостачання на рівні квартири вже неможливо:
Питання до Київтеплоенерго: Доброго дня. Не користуюсь гарячою водою. Хочу зняти лічильник ГВП, заглушити і опломбувати вхідну трубу. Хто це може зробити?
Відповідь: Реєстраційний номер: Ел.З/30/40640/30- Вих
Реєстраційна дата: 31.08.2021:15:08:00.
Доброго дня! Питання відключення від мереж централізованого опалення та гарячого водопостачання житлових будинків регулюється Правилами надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 21.07.2005 № 630, (далі - Правила) та Порядком відключення споживачів від систем централізованого опалення та гарячого водопостачання, затвердженим наказ Міністерства регіонального розвитку та будівництва та житлово-комунального господарства України від 26.07.2019 № 169, (далі – Порядок). Відповідно до Правил відключення споживачів від мереж централізованого опалення та постачання гарячої води здійснюється у порядку, що затверджується центральним органом виконавчої влади з питань житлово-комунального господарства. Наведеним вище Порядком визначено процедуру відключення власників (співвласників) будівель, у тому числі житлових будинків, квартир та нежитлових приміщень багатоквартирних будинків, від систем централізованого опалення (ЦО) та постачання гарячої води (ГВП) відповідно до Закону України “Про житлово-комунальні послуги”. Відповідно до Порядку власники квартир та нежитлових приміщень багатоквартирного будинку, приєднаного до ЦО та ГВП, мають право відокремити (відключити) свою квартиру чи нежитлове приміщення від ЦО та ГВП у разі, якщо на день набрання чинності Закону України "Про житлово-комунальні послуги" (01.05.2019) не менше як половина квартир та нежитлових приміщень цього будинку відокремлена (відключена) від ЦО та ГВП, та влаштувати систему індивідуального теплопостачання (опалення та/або гарячого водопостачання) у такій квартирі чи нежитловому приміщенні.
Беручи до уваги наведене, законодавством не передбачена можливість відокремлення від системи централізованого постачання гарячої води інженерних комунікацій лише однієї квартири у разі відсутності зазначеної вище норми. Отже, у КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» відсутні підстави виконувати будь-які роботи з відключення від внутрішньо будинкової системи гарячого водопостачання (приміщення) квартири та проведення опломбування запірної арматури (заглушки). Дякуємо за звернення.
З повагою, Управління інформаційно-консультаційної роботи з клієнтами СП «Енергозбут» Комунальне підприємство «Київтеплоенерго».